Irk Bitig Tiyatro Oyunu

Irk Bitig'i Azerbaycan'da yayınlama çalışmalarımız sürerken (yaklaşık 10 gün soñra yayınlanacak, şimdi basımevinde) şöyle bir çalışmaya denk geldim;


2008'te yapılmış olmasına karşın, şimdiye nice denk gelmemiş, çok şaşırdım doğrusu. Bu da, tanıtımıñ (reklamıñ) ne denli önemli olduğunu bir kéz daha doğruluyor. Çok değişik bir oyun olmuş. İzlediğim öbür oyunlara göre, seslendirmesi, görsel étkileri çok iyi. Yine de, çok da içime sinmedi. Belki de bunda, izlediğimiz ABD yapımı bilgisayar kökenli canlandırmalarıñ étkisi vardır. Yüksek olasılık da bu böyledir. Tiyatroda da sanırım, öylesi bir çalışma beklemiş olmalıyım.


Yapımcısı Emre Koyuncuoğlu'nu kutluyorum. Var olunuz efendim.

Çizgifilm sürümünü düşünürken, bu sürümünü görmek beni çok mutlu kıldı. Hele yukarıdaki bedizde görüldüğü gibi damgalarıñ ışıldayarak çıkma düşüncesi, benim de dipçelerim arasında bulunuyor. Böylesi bir denk gelmeyi çok beğendim. Bakalım artık, uğurlusu...

Hiç yorum yok: